Saturday, June 15, 2013

Bytte fra norsk til amerikansk netflix + HBO

Bytte fra norsk til amerikansk netflix + HBO


Bytte fra norsk til amerikansk netflix + HBO
Hvis jeg allerede har registrert en norsk konto p netflix, hvordan fr jeg slettet denne og registrert en amerikansk konto.
Har ikke s veldig lyst til betale for den norske nr jeg kan spare 30 kroner ved betale for den amerikanske. Regner med at jeg kan f tilgang til den norske netflix gjennom den amerikanske kontoen.
Og hvordan blir det med kvaliteten p streamingen nr jeg bruker UnoTelly. Har hrt at hastigheten blir noe drligere. Har en 70/10 linje fra fr av...
Og et siste sprsml. Noen som vet hvordan jeg fr HBO GO? Nr jeg er inne p HBO siden for bestille m jeg velge TV distributr. Vet ikke helt hvordan jeg gr fram der.


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



buy cheap vpn at vpntraffic

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.